Löytyykö Turun kirjastossa audio kursseja viron kielessä?

Kysytty

Hei,

Löytyykö Turun kirjastossa audio kursseja viron kielessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viron kielen kielikurssit löytyvät kirjaston aineistorekisteristä

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&ulang=fin

kirjoittamalla asiasanoiksi esim. viron kieli ja sen alle toiseksi asiasanaksi kielivideot tai viron kieli ja kielicd-levyt.
Valitettavasti kielidvd-levyjä ei viron kielestä ole, muutenkin niitä on vähänlaisesti.

Haulla viron kieli ja kielivideot löytyy Nael kummi-niminen videokasetti vuodelta 2002.

Haulla viron kieli ja kielicd-levyt löytyy esim.
Keelesild 2006, kirja + 2 CD-levyä
Sander-Komulainen:Sujuvaa matkaa viroksi 2008, kirja + 1 CD-levy
Sander: Kohtume eestis! 2005-2006, kirja + 1 CD-levy.