Ongelma: En muista PIN-koodia ja lisäksi tiedoissani on vanha sähköpostiosoite, joten en muuttaa PIN:ä. Olisiko mahdollista että tietoihini muutettaisiin…

Kysytty

Ongelma: En muista PIN-koodia ja lisäksi tiedoissani on vanha sähköpostiosoite, joten en muuttaa PIN:ä. Olisiko mahdollista että tietoihini muutettaisiin nykyinen sähköpostiosoitteeni, jotta voisin itse muuttaa PIN:ä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ratkaisu: Sähköpostiosoitteen vaihtaminen onnistuu paikan päällä lähimmässä kirjastossa, kun esität kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Samalla voit tietenkin vaihtaa myös salasanasi.