Omistan TS Eliotin runokokoelman Autio maa Otavan 1. painoksen vuodelta 1949. Kovakantinen ja kannessa Delfiini. Olen pitkään laittanut hakuun, mutta missään…

Kysytty

Omistan TS Eliotin runokokoelman Autio maa Otavan 1. painoksen vuodelta 1949. Kovakantinen ja kannessa Delfiini. Olen pitkään laittanut hakuun, mutta missään ei tunnu olevan vastaavaa kappaletta ko. kirjasta, paitsi kansalliskirjastossa tai vastaavassa on yksi. Kysymykseeni ei varsinaisesti ole kirjastojen alaa löytää vastaus, mutta viimeisenä keinona, heh. Löytyykö kirjaa esim. mistään kirjastojen varastoista, vai omistanko mahdollisesti ainutkertaisen kappaleen.

Vastaus

Vastattu

T. S. Eliotin runojen kokoelman Autio maa : neljä kvartettia ja muita runoja ensimmäistä painosta vuodelta 1949 on eri kirjastojen kokoelmissa. Löydät näitä kirjastoja esimerkiksi Finna.fi-hakupalvelulla ja Melinda-metatietohaulla. Järjestä hakutulos niin, että tuloslistassa ovat ensimmäisenä vanhimmat.

https://finna.fi/

https://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01_opac