Oman läppärini käyttöjärjestelmässä on häiriö. Saako jostain Helsingin kaupunginkirjastosta apua ongelman ratkaisuun nyt heinäkuussa kun Lasipalatsin…

Kysytty

Oman läppärini käyttöjärjestelmässä on häiriö. Saako jostain Helsingin kaupunginkirjastosta apua ongelman ratkaisuun nyt heinäkuussa kun Lasipalatsin läppäritohtori on lomalla. Jos saa
niin miten tulisi menetellä asiassa? Mikä olisi lähinnä Sörkan metroasemaa oleva mahdollinen neuvontapaikka.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjastolla ei tällä hetkellä ole tietokoneongelmiin neuvontaa läppätohtorin loman vuoksi. Läppäritohtori palaa lomaltaan, kun Lasipalatsin Kohtaamispaikka avautuu jälleen maanantaina 30.7 klo 11.

Kohtaamispaikka@lasipalatsi Helmet.fi:ssä: http://www.helmet.fi/kohtaamispaikka