Ollaan lähdössä autolla eurooppaan. Saako kirjastosta tiekarttoja (tai kopioita niistä), vai pitääkö lähteä kauppaan?

Kysytty

Ollaan lähdössä autolla eurooppaan. Saako kirjastosta tiekarttoja (tai kopioita niistä), vai pitääkö lähteä kauppaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy tiekarttoja. Voit hakea niitä oman kirjastosi tietokannasta hakusanoilla tiekartat Eurooppa. Euroopan paikalle voit toki laittaa myös maan nimen, esimerkiksi tiekartat AND Saksa. Haun voit tehdä myös Frank-monihaussa, http://monihaku.kirjastot.fi/ . Esim. Eurooppa : tiekartasto, [Helsinki] : [Karttakeskus] ; Schönbühl : Hallwag Kümmerly+Frey, [2007]. löytyy useammasta kirjastosta. (Päiv. 21.11.2007)