Otsikko
Olisin tiedustellut, että mistä löytyy Ruotsin korkeimman oikeuden ratkaisuista? Internetin kautta en ole löytänyt.

Kysytty

Hei!
Olisin tiedustellut, että mistä löytyy Ruotsin korkeimman oikeuden ratkaisuista? Internetin kautta en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyy uusimmat Ruotsin korkeimman oikeuden ratkaisut esim. Domstoleväsendets Rättsinformation -sivuilta http://www.lagrummet.dom.se/ . Paperisena Ruotsin korkeimman oikeuden ratkaisut löytyvät Eduskunnan kirjastosta julkaisusta Nytt juridiskt arkiv. Avd. 1: Rättsfall från Högsta domstolen.