Olisin kysynyt että onko varauksilla mitää rajaa että kuinkamonta dvd-elokuvaa tai/ja kirjaa saa varata ja onko rajaa kuinka monta esim. kirjaa, saan lainata…

Kysytty

Hei, olisin kysynyt että onko varauksilla mitää rajaa että kuinkamonta dvd-elokuvaa tai/ja kirjaa saa varata ja onko rajaa kuinka monta esim. kirjaa, saan lainata yhdellä kertaa ? Heinolan kirjastossa käyn yleensä lainaamassa teokset.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinulla voi olla Heinolan kirjastosta tai muista Lastu-kirjastoista lainassa enimmillään 100 lainaa kerrallaan. Lainoista voi DVD-levyjä olla lainassa enintään 15 , Blu-Ray-levyjä enintään 4, äänikirjoja enintään 10 ja konsoli- tai tietokonepelejä enintään 4 kerrallaan.

Varausten määrää ei ole rajoitettu.

Alla lisää tietoa lainaamisesta:

http://lastukirjastot.fi/default.aspx?id=101764