Olisin kysynyt, että kun olen lainannut kahdesta eri Vantaan kirjastosta kirjoja (Tikkurila ja Point), niin saako ne palauttaa samaan kirjastoon? Eli saako…

Kysytty

Hei! Olisin kysynyt, että kun olen lainannut kahdesta eri Vantaan kirjastosta kirjoja (Tikkurila ja Point), niin saako ne palauttaa samaan kirjastoon? Eli saako muualta lainatut kirjat palauttaa eri kirjastoon, kun mistä ne on lainattu? Kiitoksia etukäteen vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa lainaamasi teokset mihin tahansa HelMet-kirjastoon. HelMet-kirjastoja ovat Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastojen toimipisteet.