Olisin kiinostunut Helsingin sanomien uutisista 11.12.1927, löytyykö kyseistä lehteä tai sen tietoja? Pääuutisaiheita Suomessa ja muualla?

Kysytty

Olisin kiinostunut Helsingin sanomien uutisista 11.12.1927, löytyykö kyseistä lehteä tai sen tietoja? Pääuutisaiheita Suomessa ja muualla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisen päivän Helsingin Sanomat ja muitakin lehtiä saat mikrofilmeinä luettavaksi Nurmijärven pääkirjastoon tai Klaukkalan kirjastoon. Käy lähimmässä kirjastossasi tekemässä kaukolainapyyntö. Kaukolainan hinta on 5 euroa + mahdollisesti ottamiesi paperikopioiden maksut.