Otsikko
Olisin kiinnostunut saamaan Aaro Hellaakosken runoteoksen, jossa runo puhelinsoitto (muistaakseni). löytyykö sellaista?

Kysytty

Olisin kiinnostunut saamaan Aaro Hellaakosken runoteoksen, jossa runo puhelinsoitto (muistaakseni). löytyykö sellaista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Aaro Hellaakosken runo Ääni läheltä kokoelmasta Huojuvat keulat (1946). Runo sisältyy myös esimerkiksi Hellaakosken runojen kokoelmaan Runot (useita painoksia) sekä antologiaan Tämän runon haluaisin kuulla 2.

Voitte lukea runon myös alla olevasta linkistä.

https://digi.kansalliskirjasto.fi/teos/binding/1927102?term=Hellaakoski…