Otsikko
Olisin halunnut kysyä mitä tarkoittaa poikamme nimi Mino ja mikä voisi olla sopiva päivä viettää hänen nimipäiviään?

Kysytty

Hei! Olisin halunnut kysyä mitä tarkoittaa poikamme nimi Mino ja mikä voisi olla sopiva päivä viettää hänen nimipäiviään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävin internetsivustolla Behind the name, joka on hyvin kattava ja monikielinen eikä sillä tunnistettu nimeä Mino.