Olisiko mahdollista saada sanat Juha Vainion kappaleeseen "Antaa palaa vaan"?

Kysytty

Olisiko mahdollista saada sanat Juha Vainion kappaleeseen "Antaa palaa vaan"? Mutta jos ei ole, kysyisin kuitenkin, miten pari kohtaa kappaleessa menee, kun en ole siitä aivan varma? Kappaleen lopussa lauletaan "puolet ???? netosta, enkä siedä petosta". Entä sanotaanko kappaleessa myös "sahapatu"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Antaa palaa Vaan sanoitusta ei löydy netitä.

Se näyttäisi kuitenkin olevan nuottikirjassa "Tulta päin! : Junnun laulukirja"

Outi-kirjastojen kokoelmassakin näitä on useita:https://outi.finna.fi/Search/Results?lookfor=Tulta+p%C3%A4in%21+%3A+Junnun+laulukirja&type=AllFields