Olisiko Katri Ylanderin lauluun Mansikkamäki nuotteja ja sanoja?

Kysytty

Olisiko Katri Ylanderin lauluun Mansikkamäki nuotteja ja sanoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katri Ylanderin Mansikkamäki-laulu on laulajan Katri Ylander –nimisellä levyllä. Laulujen sanat löytyvät levyn tekstilipukkeesta. Nuotteja kappaleeseen ei ainakaan vielä ole saatavilla.