Olisi kiva keksiä jotain uutta luettavaa, mutta olen huono etsimään mitään uutta. Joten ajattelin kysyä olisiko mitään vinkkejä. Pidän romantiikasta,…

Kysytty

Hei!
Olisi kiva keksiä jotain uutta luettavaa, mutta olen huono etsimään mitään uutta. Joten ajattelin kysyä olisiko mitään vinkkejä. Pidän romantiikasta, komediasta sekä myös fantasiasta. Olisi mukavaa lukea kerrankin jotain uutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romanttisia kirjoja (jotkut niistä samalla myös humoristisia) ovat esimerkiksi:
Mero, Nina. Englantilainen romanssi
Keyes, Marian. Aikalisä (ja muita hänen kirjoja)
Santopolo, Jill. Valo jonka kadotimme ja Kun sanat eivät riitä
Moyes, Jojo. Elä rohkeasti (ja muita hänen kirjoja)
Martin-Lugand, Agnes. Huolet pois, elämä on helppoa
Eberlen, Kate. Miss you
Vaara, Amanda. Majatalo Villa Venla -sarja

Huumoria löytyy mm seuraavista:
Karhunen, Anna. Kaverin puolesta kyselen (perustuu podcastiin)
Tervo, Kati. Rapsuta minua ja muita kirjoituksia
Kyrö, Tuomas. Mielensäpahoittaja-kirjat
Härkönen, Anna-Leena. Ihan ystävänä sanon
Hanhiniemi, Pauli. Kaukopuhelu
Waris, Helena. Nuorgamin vettä

Fantasiakirjallisuutta ovat esim.:
Kuusenoksa. Anu. Prinssi jolla ei ollut sydäntä, Seireenit, Kymmenentuhannen kuningatar (vampyyri-trilogia)
Alatalo, Katri. Ikuisesti, siskoni
Vik, Erika. Kaksosauringot-trilogia
Luotola, Laura. Suoja-trilogia