Otsikko
Olin pikku-tyttö 50-luvulla. Muistan, että kummitätini tilasi minulle lehden nimeltään "Lastenmaailma", se toi minulle paljon elämyksiä. Muistelen, että oli…

Kysytty

Olin pikku-tyttö 50-luvulla. Muistan, että kummitätini tilasi minulle lehden nimeltään "Lastenmaailma", se toi minulle paljon elämyksiä. Muistelen, että oli esim sarjakuva, jossa päähenkilä oli Lulu. Onko tämän niminen lehti ilmestynyt vai muistanko väärin?

Vastaus

Vastattu

Muistat aivan oikein. Yhtyneet kuvalehdet on julkaissut Lasten maailma nimistä lehteä vuosina 1945-1957. Vuodesta 1957 vuoteen 1963 lehti ilmestyi nimellä Nasta : Lasten maailma.