Olin 50-luvun puolivälissä kansakoulun toisella luokalla.Esitin runon ,minkä tekijää ja alkuperää en enää muista.Olen etsinyt ilman tulosta. Runossa poika…

Kysytty

Olin 50-luvun puolivälissä kansakoulun toisella luokalla.Esitin runon ,minkä tekijää ja alkuperää en enää muista.Olen etsinyt ilman tulosta.
Runossa poika haluaa itselleen siskon ja on kuullut että sisko syntyy siemenistä.Poika ostaa siemeniä istuttaa ne maahan.Naapuriin syntyy tyttö.Poika menee sinne vihaisena ja sanoo "Sisko tänne siemenet olivat minun omiani"
Muistan vain tämän ja sen että opettaja oli vihainen,oli kai siveetön runo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ole valitettavasti tunnistaneet runoa. Tuntisiko joku lukijoista sen?