Otsikko
Oliko Ruusun ajan kuvauksissa käytetty omakotitalo Raija Orasen talo?

Kysytty

Oliko Ruusun ajan kuvauksissa käytetty omakotitalo Raija Orasen talo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen Rouva Ruudulta on kysytty samaa asiaa  http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/… . Vastauksessa sanotaan, että Ruusun ajan (MTV 1990-91) ulkokuvat on otettu sarjan kirjoittajan Raija Orasen entisen kotitalon pihalla Helsingin Toukolassa. Ruususen perheen kodin sisäkuvat tehtiin MTV:n studiolla.