Mistä voisi saada kyseisen musikaalin CD:n? Kappale: Jo Ilta Laskee Säveltäjä: Chydenius Kaj Käännös / suomalaiset sanat: Oranen Raija-Helena Esittäjä:…

Kysytty

Mistä voisi saada kyseisen musikaalin CD:n?

Kappale: Jo Ilta Laskee
Säveltäjä: Chydenius Kaj
Käännös / suomalaiset sanat: Oranen Raija-Helena
Esittäjä: Hedman Ari-Matti ja Saartamo Venla
Äänitetty: skt 98 Savonlinnan kaupungin teatteri, Kuut, Tähdet, Auringot - Lauluja Raija Orasen Näytelmästä 1998

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi CD:tä "Kuut, tähdet, auringot" ei löytynyt maakuntakirjastojen monihausta eikä pääkaupunkiseudun HelMet-aineistotietokannasta, kylläkin musiikkiaineistojen yhteistietokannasta, VIOLAsta. VIOLAn mukaan CD löytyy sekä Helsingin Yliopiston kirjaston että Jyväskylän yliopiston kirjaston äänitekokoelmista, eikä ole lainattavissa. Koska musiikkinäytelmä on esitetty Savonlinnan kaupunginteatterissa, olisi luontevaa etsiä CD:tä Savonlinnan kaupunginkirjaston kokoelmasta. Kyseisen kirjaston verkossa toimiva aineistohaku otetaan käyttöön 10.10.2003, joten sitä ennen aineistoa on tiedusteltava paikalla, puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Savonlinnan kaupunginkirjaston musiikkikirjaston kotisivut yhteystietoineen löytyvät osoitteesta:
http://www.savonlinna.fi/kirjasto/umusiikki.htm
Mikäli Savonlinnan kaupunginkirjastossa kyseistä äänitettä ei ole, voinet tiedustella sitä Savonlinnan kaupunginteatterista, joka on CD:n julkaissutkin.