Oliko kuvittaja Maija Karmalla lapsia? Kenen kanssa naimisissa?

Kysytty

Oliko kuvittaja Maija Karmalla lapsia?
Kenen kanssa naimisissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Graafikko ja piirtäjä Maija Karma ei ollut naimisissa eikä hänellä ollut lapsia. Hän vaihtoi alkuperäisen sukunimensä Gustafson nimeksi Karma sisarustensa tapaan. Hänen etunimensäkään ei ollut virallisesti Maija vaan Ann-Maj Kaarina.

Lähde: Kansallisbiografia:

https://kansallisbiografia.fi/kansallisbiografia/henkilo/1401

Seppo Heiskanen, Maija Karma - sadun kuvaaja, 1992