Otsikko
Oletko sitä mieltä, että voin tehdä Carolyn Keenestä esitelmän, vaikka häntä ei ole olemassakaan?

Kysytty

Oletko sitä mieltä, että voin tehdä Carolyn Keenestä esitelmän, vaikka häntä ei ole olemassakaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen sitä mieltä, että voit toki pitää Carolyn Keenestä esitelmän, mutta kerro toki kuulijoille, että kyseessä on nimimerkki

Carolyn Keenen kirjailijanimeä oli käsitelty tässä palvelussa jo aiemminkin, vastauksia löytyi tämän palvelun arkistosta hakusanalla Keene Carolyn, http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx