Missä Sinikka Nopola on syntynyt? Onko hän syntynyt Tampereella vai Helsingissä? Ja onko hän kirjoittanut "omaelämänkertaa" tai vastaavaa?

Kysytty

Missä Sinikka Nopola on syntynyt? Onko hän syntynyt Tampereella vai Helsingissä? Ja onko hän kirjoittanut "omaelämänkertaa" tai vastaavaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustannusosakeyhtiö Tammen tietojen mukaan Sinikka Nopola on syntynyt Helsingissä. Hänen julkaisemiensa kirjojen joukosta en löytänyt omaelämäkertaa. Mutta elämäkertaluonteisia artikkeleja hänestä on toki tehty, esim. seuraava lehtiartikkeli:

Tekijät: Saari, Kirsikka
Nimeke: Kirjailija Sinikka Nopola : mitä meistä tuli isona
Julkaisussa: Ylioppilaslehti 87 (2001) : 18, s.