Otsikko
Olen yrittänyt selvittää, miten tekstityksiä varten luotava "spotting list" on mahdollisesti käännetty suomeksi. Onkohan sille mitään vakiintunutta…

Kysytty

Hei!

Olen yrittänyt selvittää, miten tekstityksiä varten luotava "spotting list" on mahdollisesti käännetty suomeksi. Onkohan sille mitään vakiintunutta suomenkielistä käännöstä?
Olisin hyvin kiitollinen kaikista tiedoista ja neuvoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyimme käännöstä muutamilta tuotantoyhtiöiltä, saimme seuraa käännökset:

dialogilista

dialogilista (lähinnä aikakoodillinen)

prikkauslista tai aikakoodattu lista