Otsikko
Olen yrittänyt löytää radiossa kuulemaani mustalaislaulua netistä, mutta turhaan. Kappaleen esitti nainen ja kertosäkeessä hän toisti vain yhtä kysymystä, jota…

Kysytty

Hei.
Olen yrittänyt löytää radiossa kuulemaani mustalaislaulua netistä, mutta turhaan. Kappaleen esitti nainen ja kertosäkeessä hän toisti vain yhtä kysymystä, jota en enään muista mikä se oli. Laulu oli kohtalaisen pitkä tarina. Biisi soi minun päässäni, mutten muista yhtään sanaa laulusta.. Mikähän kappale se voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Etsimäsi kappale voisi olla laulaja Anneli Sarin esittämä 'Ken oli hän?'.

Kappale on julkaistu Mustalaisten lauluja -kokoelmalevyllä (1969/1970), jolla esiintyy useita eri laulajia. Myöhemmin kappale esiintyy monilla Anneli Sarin kokoelmalevyillä, myös kappaleen nimeä kantavalla albumilla Ken oli hän (1975).

Kappale on kansansävelmä ja sen on sanoittanut Pirkko Ahlgren. Myös muut laulajat ovat kappaletta esittäneet.

Lähde: Äänitetietokanta fono.fi

0 ääntä

Kommentit

Mistä laulukirjasta tähän löytyisi nuotit?