Löytyykö netistä sanat lauluun, Röda rosor, röda läppar, purpunvin...

Kysytty

Löytyykö netistä sanat lauluun, Röda rosor, röda läppar, purpunvin...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä ei löytynyt suoraan sanoja etsimääsi kappaleeseen. Kappaleen sanat löytyvät kirjasta FEMHUNDRA SCHLAGER-VISOR : 50 ÅRS POPULÄRA VISTEXTER (1979) ISBN 91-49-23485-4. Svenskt visarkiv -palvelusta (http://katalog.visarkiv.se/lib/ShowRecord.aspx?id=986799) voi tilata kappaleen sanat kaukolainakopiona oman kirjastosi kautta.