Olen yrittänyt etsiä esitelmääni varten tekstiä nimeltä "juutalaisten puolustuspuhe", mutta en ole löytänyt. Onko mitään tietoa mistä sen voisi saada?

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä esitelmääni varten tekstiä nimeltä "juutalaisten puolustuspuhe", mutta en ole löytänyt. Onko mitään tietoa mistä sen voisi saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ranskalaisen kirjailijan Émile Zolan teos Juutalaisten puolustukseksi on julkaistu suomeksi vuonna 1909.
Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmissa teosta ei ole, mutta se voidaan tilata kaukolainaksi Varastokirjastosta.
Kaukolainatilauksen voi tehdä kirjaston tíetopalvelussa tai puhelimitse 014-624 433.