Olen ymmärtänyt, että Kirjasto 10 lopetetaan syyskuun lopussa 2018. Siirtyykö Kaupunkiverstas johonkin muuhun kirjastoon vai tuleeko sen toimintaan tauko ennen…

Kysytty

Olen ymmärtänyt, että Kirjasto 10 lopetetaan syyskuun lopussa 2018. Siirtyykö Kaupunkiverstas johonkin muuhun kirjastoon vai tuleeko sen toimintaan tauko ennen Oodin avaamista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto 10 Helsingin keskustassa suljetaan 30.9.2018. Kaupunkiverstaan palveluita ei siirretä väliaikaisesti mihinkään ennen Oodin avaamista joulukuun alkupuolella.

Vinyylileikkuria voi tuona aikana käyttää Vuosaaren kirjastossa. 3D-tulostin ja studiopalvelut ovat käytettävissä Myllypuron mediakirjastossa. Ompelukone on mm. Etelä-Haagan, Pasilan, Kontulan ja Töölön kirjastoissa.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Kirjasto 10

2 ääntä

Kommentit

En varsinaisesti kommentoi vastausta, joka on ihan ok, mutta esitän kysymyksen: Olisiko syytä päivittää kirjasto 10 nettisivut? Siellä sanotaan nyt että kirjasto on tänään 7.11.2018 auki klo 8-22.