Olen viimeistelemässä väitöskirjaani Helsingin yliopistoon ja kyse on kirjallisuusluettelostani. Siellä on muutamia epäselviä teoksia (n. 10 kpl), joista…

Kysytty

Hei!
Olen viimeistelemässä väitöskirjaani Helsingin yliopistoon ja kyse on kirjallisuusluettelostani. Siellä on muutamia epäselviä teoksia (n. 10 kpl), joista haluaisin keskustella kirjastonhoitajan kanssa kesäkuun alussa.

Onko mahdollista varata aika kirjastonhoitajalle ja tulla fyysisesti keskustelemaan ongelmalähteistä?

Asun Espoossa, ja Sellon kirjasto olisi kätevin paikka.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juu, tottakai onnistuu. Ilmoittakaa ko. lomakkeella myös minkälaisista ongelmista teosten kohdalla on kyse voidaksemme paremmin valmistautua tehtäväämme. Täältä voi lainata kirjastonhoitajan:
https://www.webropol.com/P.aspx?id=133056&cid=13247655
Kiitos