Olen unohtanut kirjastokorttini tunnusluvun enkä pääse netissä uusimaan lainojani. Olen tehnyt tunnusluvun vaihtopyynnön muutaman kerran muttei sähköpostiin…

Kysytty

Olen unohtanut kirjastokorttini tunnusluvun enkä pääse netissä uusimaan lainojani. Olen tehnyt tunnusluvun vaihtopyynnön muutaman kerran muttei sähköpostiin ole tullut vielä mitään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit soittaa (09)81657 607 niin uusimme puhelimitse lainat. Pidä kirjastokortti lähellä kun soitat, tarvitsemme sen numeron. Muuta asiat voi hoitaa kirjastokäynnin yhteydessä.