Otsikko
Olen palauttanut kemian kirjan Kuusankoskelle Katalyytti 3-4 vk. 20 perjantaina, nyt siitä tuli minulle eräpäivämuistutus. Mitä pitäisi minun tehdä. Tarkistin…

Kysytty

Hei

Olen palauttanut kemian kirjan Kuusankoskelle Katalyytti 3-4 vk. 20 perjantaina, nyt siitä tuli minulle eräpäivämuistutus. Mitä pitäisi minun tehdä. Tarkistin vielä, ja minulla ei ole enää kirjoja vain yksi lehti.

mari

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa kysyä asiaa suoraan Kuusankosken kirjastosta. Yhteystiedot löytyvät alla olevan linkin kautta:

http://www.kouvola.fi/palvelut/kirjastojatietopalvelut/kirjastotjaaukio…