Otsikko
Olen muuttamassa Kirkkonumelle, saanko enää lainata Helmet-kirjastojen aineistoja?

Kysytty

Hei,

Olen muuttamassa Kirkkonumelle, saanko enää lainata Helmet-kirjastojen aineistoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hyvin käyttää HelMet-kirjastojen palveluja, vaikka et asukaan pääkaupunkiseudulla.

Suomessa kirjastopalvelujen käyttöoikeus ei edellytä sitä, että on osoite sen kirjaston alueella, jonka palveluja käyttää. Kirjastokortin myöntämiseen tosin tarvitaan Suomessa oleva osoite.

Tervetuloa siis edelleenkin Helmet-kirjastoon!

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Helmetkirjaston…