Otsikko
Sarah Larkin kirjat ja trilogian kolmas osa

Kysytty

Olen lukenut Sarah Larkin kirjat Valkoisen pilven maa ja Maorien laulu, mutta en löydä mistään trilogian kolmatta osaa. Onko muita kyseisen kirjailijan kirjoja suomennettu? Ja onko niitä kenties joskus tulossa?

Vastaus

Vastattu

Trilogian kolmatta osaa (alkukielellä Der Ruf des Kiwis) ei ole toistaiseksi suomennettu. Sarjaa on julkaissut Suomessa Bazar Kustannus, jolta voi tiedustella jatkoaikeita. Yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.bazarkustannus.fi/yhteystiedot/.

Sarah Lark on on yksi on saksalaisen kirjailija Christiane Gohlin käyttämistä kirjailijanimistä. Hän on julkaissut nuortenkirjoja ja historiallisia romaaneja eri nimillä. Lisätietoa kirjailijasta ja hänen tuotannostaan esim. englanninkielisestä Wikipediasta: https://en.wikipedia.org/wiki/Christiane_Gohl.

17 ääntä

Kommentit

Onko yhtään tietoa onko kolmatta kirjaa tulossa suomeksi lähiaikoina ?

Onko suomennettu Lark Sarah kolmas osa Uuden Seelannin maoreista