Miten PK-kotiseutukokoelmasta voi lainata kirjoja? Vai voiko ylipäänsä edes?

Kysytty

Miten PK-kotiseutukokoelmasta voi lainata kirjoja? Vai voiko ylipäänsä edes?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotiseutukokoelmasta ei pääsääntöisesti lainata kirjoja. Kysymääsi teosta on kokoelmassa kuitenkin kaksi kappaletta, joten voit saada toisen lainaksi n. viikon laina-ajalla.
Lainaus tapahtuu marraskuun remontin aikana pääkirjaston 2. kerroksessa. Otan kirjan päivystäville virkailijoille valmiiksi esiin.