Otsikko
Olen lukenut kaikki Julia Quinnin toistaiseksi suomennetut kirjat ja etsin saman tyyppistä luettavaa, viihteellistä, historiallista romantiikkaa. Mitä…

Kysytty

Hei,

Olen lukenut kaikki Julia Quinnin toistaiseksi suomennetut kirjat ja etsin saman tyyppistä luettavaa, viihteellistä, historiallista romantiikkaa. Mitä ehdottaisitte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tietyllä aikakaudella ei ole suurta merkitystä, sinua voisi kiinnostaa seuraavien kirjailijoiden teokset.

Suomalaisia kirjailijoita, jotka ovat kirjoittaneet useita historiallisia rakkausromaaneja:
Ann-Christin Antell (Puuvillatehdas-sarja)
Sara Medberg (mm. Silkkisisaret-sarja, joka Otava-kustantamon sanoin on Pohjolan oma Bridgerton)
Pirjo Tuominen
Kaari Utrio
Johanna Valkama
Kristiina Vuori

Ulkomaisia tekijöitä:
Louise Allen
Simona Ahrnstedt (Sitoumuksia, Unelmia & yllätyksiä, Skandaalinkäryä)
Mary Balogh
Catherine Cookson
Jude Deveraux
Anna Godbersen

Voit kokeilla etsiä lisää Helmet-verkkokirjastosta hakusanoilla historialliset rakkausromaanit.

Lähteet:

Helmet.fi. https://www.helmet.fi/fi-FI

Otava.fi. https://otava.fi/