Mistä internet-osoitteesta voisimme löytää ajan tasalla olevan luettelon kotimaisten kirjailijoiden käyttämistä salanimistä?

Kysytty

Mistä internet-osoitteesta voisimme löytää ajan tasalla olevan luettelon kotimaisten kirjailijoiden käyttämistä salanimistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkosta ei näytä löytyvän suomalaisten kirjailijoiden salanimiluetteloa. Sen sijaan tänä vuonna on ilmestynyt laaja ja perusteellinen hakuteos : HIRVONEN, Maija : Salanimet ja nimimerkit. Kirjan sijaintitiedot pääkaupunkiseudun kirjastoissa löytyvät Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/