Otsikko
Olen lukenut Jan Karonin Pappilasarjan ja nyt uusimman: Kotiinpaluu. En ole löytänyt mistään tietoa, onko muita Jan Karonin kirjoja suomennettu ja mistä niitä…

Kysytty

Olen lukenut Jan Karonin Pappilasarjan ja nyt uusimman: Kotiinpaluu. En ole löytänyt mistään tietoa, onko muita Jan Karonin kirjoja suomennettu ja mistä niitä saisi ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä että Jan Karonilta on toistaiseksi suomennettu vain nuo jo lukemasi teokset. Tarkistin asian Suomen Kansallisbibliografia Fennicasta, jossa on tiedot kaikista suomeksi ilmestyneistä teoksista.

https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search%5FArg=karon%2…

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olen myös lukenut kotiinpaluun, ja odotan koska tulee suomennos hänen viimeisimmästä kirjasta joka on julkaistu 2010 ja käsittelee matkaa Irlantiin.