Etsin Mosel-joen laaksoon tai sinnepäin Saksaa tai Luxemburgiin sijoittuvaa kaunokirjallisuutta

Kysytty

Hei, olen lähdössä jokiristeilylle Mosel-joelle ja yritän etsiä Mosel-joen laaksoon tai sinnepäin Saksaa tai Luxemburgiin sijoittuvia kirjoja, kaunokirjallisuutta, ei tietokirjoja. Dekkarit ja viihde käyvät ihan yhtä lailla. Kielinä suomi ja englanti. Voitko auttaa, kiitos.

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin seudulle ainakin osittain sijoittuvia tai viiniteemaan sopivia teoksia:

Ben Aaronovtich: The October Man (2019)
Aulis Aarnio: Herra Himmelsraumin päiväkirja (2013)
Roy Jacobsen: Rajat (2004)
Kristin Harmel: Winemaker's Wife (2019, ei Helmetissä)
Stefan Moster: Rakkaat toisilleen (2013)

Lisäksi löytyi Eero Iloniemen muistelmateos Viininviljelijän talo: elämää Mosel-joen varrella (2016).