Olen kuullut, että aika äskettäin on tehty opaskirja sähköpostitekstien laatimisesta ja malleista. Tekijä ei ole tiedossa.

Kysytty

Olen kuullut, että aika äskettäin on tehty opaskirja sähköpostitekstien laatimisesta ja malleista. Tekijä ei ole tiedossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavat sähköpostia käsittelevät kirjat löytyvät Helsingin kaupunginkirjastosta: Ek, Jasper 'Opi sähköposti helposti' 1998 ja Ruokangas, Sirpa '101 em@il-vinkkiä in English' 1999. Kirjojen saatavuuden voitte tarkistaa aineistotietokannastamme (www.libplussa.fi