En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä, mutta kuulin että on olemassa sähköpostilista, jossa saa tietoja avoimista kirjastoalan työpaikoista. Kuinka tälle…

Kysytty

Hei,

En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä, mutta kuulin että on olemassa sähköpostilista, jossa saa tietoja avoimista kirjastoalan työpaikoista. Kuinka tälle listalle liitytään? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
tämä on juuri oikea paikka kysyä (miltei mitä tahansa...)
http://www.kirjastot.fi -sivuilta löydät oikealta alhaalta otsakkeen Rekisteröityneiden käyttäjien palvelut, jota kautta voit tutustua kirjastot.fi palveluihin ja myös rekisteröityä käyttäjäksi. Rekisteröitymislomakkeen viimeisenä kohtana voi rastia halukkuutensa vastaanottaa Ammattikalenterin uusia ilmoituksia.