Olen kirjallisuuden gadun kimpussa. Toivoisin teos- ja muita vinkkejä suomenkielisen marxilaisen kirjallisuusteorian aineistoon.

Kysytty

Olen kirjallisuuden gadun kimpussa. Toivoisin teos- ja muita vinkkejä suomenkielisen marxilaisen kirjallisuusteorian aineistoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä haun Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta: http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Asiasanoilla kirjallisuu- ja marxi- sekä valitsemalla kieleksi suomen saat 12 viitettä. Tästä voit myös katsoa teosten saatavuuden.

Laajemman haun voit tehdä Nelliportaalin avulla, osoitteessa:
http://www.nelliportaali.fi/V/Y2RBXTVIALKAHY442DM4G1YG1C8P9D74K5S2XAR21…
Valitse ensin Monihaku ja sieltä vasemman reunan Aihealueet-laatikosta Tietokannat A-Z ja ylhäältä Tarkennettu haku. Pian pääset ruksaamaan tietokantoja. Kannattaa valita ainakin Arto (suomalaisia lehtiartikkeleita), Linda (Suomen yliopistokirjastojen aineistoa) ja Piki-verkkokirjasto.
Asisanoilla kirjallisuu? ja marxi? saa viitteitä Artosta 50, Lindasta 153 ja Piki-verkkokirjastosta 32. Tässä ei voi valita aineiston kieltä.Katkaisumerkkinä Nellissä toimii siis ? ja Piki-verkkokirjastossa -