Olen kiinnostunut Urpo Nurmiston kirjasta Maakellari, ja halusin varata sen Haukilahden kirjastosta. Tässä yhteydessä havaitsin, että kirjaa oli 3 eri vuoden…

Kysytty

Olen kiinnostunut Urpo Nurmiston kirjasta Maakellari, ja halusin varata sen Haukilahden kirjastosta. Tässä yhteydessä havaitsin, että kirjaa oli 3 eri vuoden versiona: 1993, 2004, 2011. Kysymys: Onko kaikkien noiden eri vuosina tehtyjen painosten sisältö täsmälleen sama, vai sisältääkö uusin kirja eniten tietoa tai uusia tietoja tai vanhojen tietojen päivityksiä tms. Arvoistaisin pikaista vastaustanne, koska olien juuri lähdössä matkalle ja haluaisin ko. kirjan matkalukemiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosien 1993 ja 2004 versiot poikkeavat jonkin verran toisistaan. Vuoden 1993 kirjassa mm. hintatiedot on ilmoitettu markkoina ja tietysti sen ajan hintatason mukaan. Vuoden 2011 kirja on toinen painos vuoden 2004 painoksesta. Se on pehmeäkantinen, toisin kuin edellinen painos, mutta sisällöltään sama.