Mitä MasterChef -kilpailun kaikille ihanille tuoretuotteille tapahtuu aina päivittäisen kilpailun jälkeen?

Kysytty

Olen katsonut sekä Suomen että esim. Australian MasterChef-kilpailun ruokatoria kieli pitkällä. Se kun on täynnä aivan ihania tuoretuotteita: kalaa, lihaa, mereneläviä. Mitä näille kaikille ihanille tuoretuotteille tapahtuu aina päivittäisen kilpailun jälkeen? Suomessa lakikin vaatii tarkkuutta helposti pilaantuvien elintarvikkeiden käsittelyssä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

MasterChef Australian ylijäävä ruoka ja tuoretuotteet menevät hyväntekeväisyyteen. Hyvin vähän menee biojätteeseen ja sekin kompostoidaan ja viedään MasterChef-puutarhaan. Tarkemmin voit lukea oheisesta 23.5.21 julkaistusta artikkelista..

https://www.news.com.au/entertainment/tv/reality-tv/masterchef-australi…