Olen jostain kirjasta löytänyt taulukon Asiakaspalvelun 7 vaihetta. Nyt en tiedä mikä kirja se oli. Luulisin, että Lahtinen Jukka olisi yksi tekijöistä. Onko…

Kysytty

Olen jostain kirjasta löytänyt taulukon Asiakaspalvelun 7 vaihetta. Nyt en tiedä mikä kirja se oli. Luulisin, että Lahtinen Jukka olisi yksi tekijöistä. Onko mitään toiveita sitä kirjaa enää löytää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakaspalvelutapahtuman seitsemän vaihetta löytyvät esim. kirjasta Lahtinen, Jukka: Asiakaspalvelu ja markkinointi (1999):

1. Palveluun saapumisvaihe
2. Odotusvaihe
3. Tarvetäsmennysvaihe
4. Myyntikeskusteluvaihe
5. Palvelun päätösvaihe
6. Poistumisvaihe
7. Asiakkaan jälkihoitovaihe

(s. 69).