Olen joskus kuullut suomalaisen version 2Unlimitedin biisistä ”No limit”. En löydä sen suomalaista esittäjää tai itse laulua mistään. Kuka sen esittäjä oli ja…

Kysytty

Olen joskus kuullut suomalaisen version 2Unlimitedin biisistä ”No limit”. En löydä sen suomalaista esittäjää tai itse laulua mistään. Kuka sen esittäjä oli ja onko laulu kuultavana jossain?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Eläkeläiset-yhtyeen versio nimeltä Humppaa tai kuole. Se julkaistiin Eläkeläisten EP-levyllä Humppalöyly vuonna 1995. Yle Areenasta löytyy tallenne: https://areena.yle.fi/1-50258158