Ennen bändin lopettamista Kentistä tehtiin vuonna 2016 kaksiosainen dokumentti nimeltä Kent: Vi är inte längre där. En älynnyt aikoinaan katsoa sitä kun se…

Kysytty

Ennen bändin lopettamista Kentistä tehtiin vuonna 2016 kaksiosainen dokumentti nimeltä Kent: Vi är inte längre där. En älynnyt aikoinaan katsoa sitä kun se tuli Yleltä tai Areenasta, eikä elokuva ole tullut muualla sen jälkeen vastaan. Tiedättekö onko kyseistä elokuvaa nähtävillä jossain palvelussa tai onko siitä tehty fyysistä painosta kotivideolle?

Vastaus

Vastattu

Näyttäsi siltä että SVT:n striimauspalvelussa SVT Play kyseinen dokumentti olisi katsottavissa:
https://www.svtplay.se/video/11696202/vi-ar-inte-langre-dar-sista-aret-…

PUBLICERADES
Tis 6 apr
KAN SES TILL
Mån 5 jul
PRODUKTIONSÅR
RÄTTIGHETER
Kan ses i hela världen