Otsikko
Olen jo kauan etsinyt tietoa, että kuinka oppia vatsastapuhujaksi, mutta tuloksetta. Olisiko kirjastossa mitään kirjaa siitä aiheesta.

Kysytty

Olen jo kauan etsinyt tietoa, että kuinka oppia vatsastapuhujaksi, mutta tuloksetta. Olisiko kirjastossa mitään kirjaa siitä aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vatsastapuhumisesta löytyy Suomen eri kirjastoista useitakin kirjoja:

Stadelman, Paul, Ventriloquism made easy : [how to talk to your hand without looking stupid!] / Paul Stadelman and Bruce Fife. Colorado Springs : Java, 1989

Boley, Bill, Ventrilo-magic : how to combine magic and ventriloquism. Littleton : Maher Ventriloquist Studios, 1977.

Mendoza, John, Ventriloquism made easy. Padell, 1955 ; New York.

Nuorten maailma, Hki : Valitut palat, 1980.

Disney, Walt, Mikki Hiiren taikatemput. [Helsinki] : Sanoma, 1990 (Keuruu : Otava)Sarja: Sudenpentujen kirjasto.

King, Kolby, Ventriloquism made easy. Mineola (NY) : Dover Publications, 1997

Ritchard, Dan, Die Kunst des Bauchredens : Technik, Vortrag, ..1990.

Björnberg, Karl-Axel, Buktalarboken : en handbok i buktaleri[Stockholm] : Alfabeta, 1999. Sarja: Nyfikenserien.

Ari Lauanne järjestää vatsastapuhumisen kursseja. Katso:
http://www.arilauanne.com/kurssit.htm