Olen erittäin kiinnostunut vatsastapuhumisesta mutta mistä saada siihen oppia...? Ajattelin että kait kirjastosta jotain löytyy mutta löytyykö juuri…

Kysytty

Olen erittäin kiinnostunut vatsastapuhumisesta mutta mistä saada siihen oppia...? Ajattelin että kait kirjastosta jotain löytyy mutta löytyykö juuri Nurmijärven alueen kirjastoista tietoa ja opetusta vatsastapuhumisesta (suomenkielistä!).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nurmijärven kirjastoista löytyy ainakin kaksi suomenkielistä kirjaa, joista löytyy tietoa vatsastapuhumisesta:
Nuorten maailma, Hki : Valitut palat, 1980
Disney, Walt: Mikki Hiiren taikatemput, [Helsinki] : Sanoma, 1990.