Olen hävittänyt jonnekin Silja Sillanpään kirjan Reissukissa Katti Matikaisen satuja. Nyt kuitenkin tarvitsisin tietoja siitä kirjasta erästä tehtävääni varten…

Kysytty

Hei! Olen hävittänyt jonnekin Silja Sillanpään kirjan Reissukissa Katti Matikaisen satuja. Nyt kuitenkin tarvitsisin tietoja siitä kirjasta erästä tehtävääni varten. Eli kirjassa olevien satujen nimet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa Sillanpää, Silja: Reissukissa Katti Matikainen (Otava, 2003) on seuraavat sadut:

Kuinka Katti Matikaisesta tuli reissukissa, Sukellusveneseikkailu, Katti Matikainen Afrikassa, Sankaritekoja Satusolassa, Kuka määrää raketissa?, Ei nimi koiraa pahenna, Tarumetsän taikapuu, Kateus vie kalatkin vedestä, Mummunkaipuu, Voi harmi!, Talven taikoja, Jotain muuta, Ahdin apuna, Linnanneitoa pelastamassa, Kärsivällisyys palkitaan, Kotihaltijoiden lomaluola, Liskolaakson hiljaisuus, Prinsessa Hellämieli, Jättiläisen runoradio, Toiveuni