Otsikko
Löytyisikö teidän kaikkitietävästä aarreaitastanne tietoa tekstistä, joka alkaa näin "Joskus aikoina, jolloin aikaa tuskin vielä olikaan tai jolloin se oli jo…

Kysytty

Löytyisikö teidän kaikkitietävästä aarreaitastanne tietoa tekstistä, joka alkaa näin "Joskus aikoina, jolloin aikaa tuskin vielä olikaan tai jolloin se oli jo lakannut olemasta, oli jossain kaukana metsä ja metsässä kylä, jossa asui tavallisten kansa, yhtä erikoista poikaa lukuun ottamatta --"? Sitten tämä poika lähtee etsimään tietoa ja löytää lopulta onnellisuuden. Voisi ehkä olla jokin satu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Vastausta kysymykseen ei valitettavasti ole löytynyt. Kysyin asiaa kirjastolaisten valtakunnalliselta sähköpostilistalta, mutta kukaan listalla olijoista ei tunnistanut tekstiä. Palaan asiaan, jos saamme vastauksen selville myöhemmin. Tai ehkäpä joku tämän lukijoista tunnistaa tekstin.