Olen etsinyt Helmetistä seuraavia teoksia, mutta en löytänyt, onko teillä näitä? Tarvitsisin kasvatustieteen opiskelujani varten,kiitos. DRISCOLL, M. 1994…

Kysytty

Hei,

Olen etsinyt Helmetistä seuraavia teoksia, mutta en löytänyt, onko teillä näitä? Tarvitsisin kasvatustieteen opiskelujani varten,kiitos.

DRISCOLL, M. 1994. Psychology of learning for instruction. Boston: Allyn and Bacon.

MERRIAM, S.B. & CAFFARELLA, R. S. 1991 (tai uudemmat). Learning in adulthood: a comprehensive guide. San Francisco: Jossey-Bass.

SUGARMAN, L. 2005. Life-Span Development: Frameworks, accounts and strategies.

JARVIS, P., HOLFORD J. & GRIFFIN, C. 2003. The theory and practice of learning. Lontoo: Kogan Page.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa ei kysymiäsi kirjoja valitettavasti ole. Sugarmanin kirjasta on aikaisemmat, vuosien 1990 ja 2001 painokset.

- DRISCOLL, M. 1994. Psychology of learning for instruction. Kirja on Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisen tiedekunnan kirjastossa, mutta lainassa tällä hetkellä.

- MERRIAM, S.B. & CAFFARELLA, R. S. 1991 (tai uudemmat). Learning in adulthood: a comprehensive guide. Kirjaa on eri painoksina Helsingin yliopiston Kaisa-kirjastossa sekä paperisena että e-kirjana.

- SUGARMAN, L. 2005. Life-Span Development: Frameworks, accounts and strategies. Kirjaa on Kaisa-kirjastossa, mutta vain vuoden 2001 painosta.

- JARVIS, P., HOLFORD J. & GRIFFIN, C. 2003. The theory and practice of learning. Kirjasta on vuoden 2004 painos e-kirjana Helsingin yliopiston verkossa.

Tiedot löytyvät Helsingin yliopiston Helka-tietokannan kautta:

https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=lo…

Helsingin yliopiston osoitteet ja yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.helsinki.fi/kirjasto/