Olen etsinyt epätoivoisesti elokuvaa Kummitus ja rouva Muir (Ghost and Mrs. Muir, 1947) mutta tuloksetta. Sen saa kyllä DVD:näkin mutta ilman suom. tekstejä ja…

Kysytty

Olen etsinyt epätoivoisesti elokuvaa Kummitus ja rouva Muir (Ghost and Mrs. Muir, 1947) mutta tuloksetta. Sen saa kyllä DVD:näkin mutta ilman suom. tekstejä ja siksi kysyisinkin nyt, onko jossain kirjastossa (tai kaupassa jota en vielä ole löytänyt) mahdollisesti sitä videona tai DVD:nä suomeksi tekstitettynä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuva ei ikävä kyllä kuulu Helmet-kirjastojen valikoimiin. Frank-monihaulla ei elokuvaa löytynyt muistakaan yleisistä tai erikoiskirjastoista, eikä myyntiversiossa tosiaankaan näytä olevan suomenkielistä tekstitystä. Elokuvan lisäksi The ghost and mrs Muir on tehty myös tv-sarjaksi, mutta sitäkään ei ikävä kyllä löytynyt. Mutta toiveesi menee kyllä eteenpäin pääkaupunkiseudun yhteiselle DVD-hankintaryhmälle. Täältä löydät lisätietoja elokuvasta; www.imdb.com

7 ääntä

Kommentit

Näyttää olevan joku toinenkin tässä maassa, jolla on ikävä kummitusta ja rouva Muiria. Joku näytti väittäneen, että kyseessä olisi lievä tragedia. Saattaa ollakin. Joka tapauksessa kyseessä oli leffa, jonka seurassa viihdyttiin. Ikävä sitä on ja mitä vanhemmaksi tulen sen hartaammin haluaisin nähdä sen vielä kerran. Mitenkähän saisi tarpeen tuputettua Ylelle?

Tiedoksi, että keväällä 2017 YLE TEEMA esittää tämän harvinaisuuden! "Sunnuntaina 16.4.2017 klo 18.00 Kummitus ja rouva Muir"

Valitettavasti 16.4.17 ei näytä leffaa kuitenkaan tulevan. Laitetaan kaikki palautatta Ylelle ja toivotaan sitä!